niedziela, 22 maja 2016

Grafik, Reklama I Trzy Zera

Hej moi Drodzy! c:

A więc, zaczynamy odbudowę!
Jak pewnie zdążyliście zauważyć, zmienił się szablon [bardzo serdecznie dziękuję Autorce, link do Jej strony na dole tego bloga]. Watercolor = My Loff <3
Dłuugo pisałam stronę O Małolacie, ale bardzo mi się podoba i uważam ją za zakończoną.

Ponieważ mamy nową "edycję" pora na coś w rodzaju rozpiski :D

Więc pora na mały "Słowniczek", który znajdzie się w lewej kolumnie.

Słowniczek
Ciasteczka - Wy, czyli człowieczki, które to czytają! :**
Małolata - ja, czyli ludź, który to pisze! c;
Madzialena - mój Mamiszon!
Magiczna Skrzyneczka - telefon!
Walenie - fanki FF o Miraculum na Wattpadzie autorstwa Harcerka_Z_Mangi!

Tadaa! Myślę, że tutaj wyjaśniłam niejasności.
Teraz pora na coś w rodzaju grafiku.

Posty
Dodawane są najczęściej dwa razy w tygodniu.
Spodziewajcie się...

Braku grafiku! :))

Grafiku nie ma. Ja jestem nieogarnięta, więc nie zamierzam ogarniać Ciasteczka.
Teraz BARDZOO, BARDZOO WAŻNA KWESTIA.

Oficjalnie.
Wybiło.
Mi,

Wyświetleń! :**
Kocham
Was! <3

Dziękuję :D

Teraz zareklamuję kilka blogów, które są mi bliskie.





Dziękuję za przeczytanie i miłego dnia! :**

xxMałolataxx




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik